Poradnik CS:GO de_mirage PEŁNY PORADNIK granaty, taktyki i inne

Po prostu pełny poradnik z de_mirage, i tyle.


Ten poradnik łączy ze sobą wszystkie poprzednie części, i uzupełnia je o kampspoty CT, więc tekstu, jak i grafiki będzie naprawdę sporo, zapraszam do lektury!

A jeżeli interesuje Cię tylko jedna z części poradnika, możesz wybrać je poniżej

Bombsite A- trudny do zdobycia przez swoją wielkość

Bombsite A na de_mirage jest według mnie drugim najtrudniejszym punktem do zdobycia po stronie terrorystów. Ale, po to dostaliśmy smołki i flesze, aby  z nich korzystać, co nie?


Smołki na bombsite A

Aby zająć site, można wykonać trzy różne czynności. Pierwszą z nich jest YOLO rush. Drugą jest YOLO rush z fleszami. Trzecią opcją, która jest według mnie najlepsza, gdy już mamy pewną sumę pieniędzy, jest zajęcie ze smołkami. 


A. Smołk na schody.
1. Najpierw musimy wyszukać takie miejsce, jest ono przy drodze na rampę.


2. Następnie musimy wskoczyć na schodek i ustawić się tak jak na obrazku.

3. Kolejnym etapem jest nakierowanie celownika w taki sposób jak zostało to zrobione na zdjęciu. Smołka rzucamy z miejsca.

4. Proszę bardzo! Smołk idealnie ląduje na schody zasłaniając snajperom pałac.

B. Smołk pomiędzy palmy a schody.
1. Aby wykonać ten rzut najpierw trzeba znaleźć takie oto miejsce.

2. Aby rzucić smołka, należy ustawić się wcelowanym w kolumnę przedstawioną na obrazku wyżej.

3. Następnym etapem jest wycelowanie się w odpowiednie miejsce. Trzeba najechać celownikiem na skrzyżowaniu lewego górnego końca kolumny i takiego czegooś, czego nie znam nazwy (xD). Kolejnym etapem jest minimalne zjechanie po skosie celownikiem w stronę prawego dolnego rogu.
Smołka rzucamy stojąc w miejscu.

4. Dobrze rzucony smołk powinien wylądować na swoim miejscu.

C. Smołk na spawn antyterrorystów (CT).
1. Najpierw trzeba znaleźć drzwi przedstawione na obrazku, znajdują się one przy drodze na rampę.

2. Następnie podchodzimy do drzwi i najeżdżamy celownikiem na kratkę tak jak jest tutaj przedstawione na zdjęciu.

3. Kolejnym etapem jest najechanie na koniec schodka, następnie musimy nasz celownik przesunąć minimalnie w lewo. Smołka rzucamy skacząc, ale nie ruszając się do przodu.

4. Idealnie rzucony smołk powinien odciąć snajperowi CT widok.

D. Ostatnim smołk przygotowany na dzisiaj jest trudny do wykonania. Ale jeżeli na się go uda wykonać przeciwnik znajdujący się na bombsajcie nie będzie nas mógł zobaczyć. A wszystko to dzięki smołkowi pomiędzy skrzynki na A.
1.Aby wykonać rzut musimy najpierw wejść na wskazane miejsce. Znajduje się  ono tuż przy spawnie terrorystów.

2. Trzeba podejść jak najbliżej kratki, tak, aby się zablokować i stać idealnie pośrodku.

3. Trzecim etapem jest nakierowanie celownika na miejsce wskazane na obrazku. Jeżeli mamy celownik z kropką to trzeba wycelować jak najbardziej pośrodku skrzyżowania tego materiału.

4.Smołka rzucamy z wyskoku nie ruszając się do przodu.

Flesze, aby wjechać bez straty HP.

Flesze w CS:GO są bardzo potrzebne. Sami się przekonacie o tym jak dowiecie się jak je można wykorzystać.

A. Flesz na wyjście z rampy, tak aby snajper nie miał jak nas zauważyć.
1. Ustawiamy się tak jak na obrazku (później jak już ogarniemy jak rzucać tego flesza będziemy to robić bez ustawiania się).


2. Celujemy w połowę wnęki na wysokości dolnego zakończenia lampy.

3. Zaczynamy biec cały czas celując w ten sam punkt. Granat rzucamy ze średnią siłą (lewy i prawy przycisk na myszce) w biegu na wysokości rozpoczęcia rampy.

B. Flesz z pałacu, dzięki niemu żaden snajper z dżungli nas nie załatwi.
1. Ustawiamy się przy drugiej kolumnie tak jak na obrazku.

2. Celujemy na wysokość górnej części lampy.

3. Flesza rzucamy normalnie w biegu na wysokości następnej kolumny, nie zmieniając pozycji celownika.

C. Flesz z mida na bombsite A.
1. Wyceluj na najwyższy punkt łącznika tak jak na obrazku.


2. Na wysokości rozpoczęcia connectora rzuć normalnie flesza cały czas celując w ten punkt, oczywiście to wszystko wykonujemy w biegu.

D. Flesz, dzięki któremu załatwimy przeciwników wcelowanych w rampę, mam tu na myśli CT na pozycjach: ninja i pod balkonem i ewentualnie na balkonie.
1. Trzymając flesza biegnij w stronę wyjścia z rampy.

2. Wyceluj granat w lewą górną część łuku i rzuć granat.

Granaty zaczepne i mołotowy

Mołotow- jeden z najmniej docenianych granatów w CS:GO oraz granat zaczepny, który może zrobić naprawdę dużą krzywdę przeciwnikowi.
A. Granat na dżungle.
1.Wyceluj biegnąc z rampy na wysokość linii wysokiego napięcia i rzuć normalnie granat celując bliżej prawej ściany.

B. Granat na CT
1. Wybiegając z rampy wyceluj w palmy znajdujące się przy spawnie antyterrorystów i rzuć normalnie granat.

C. Mołotow na ninje.
1. Ustaw się przy tetrisie. Mam na myśli, żebyś ustawił się tak, aby zablokować się między skrzynką a ścianą.

2. Wyceluj mołotowa w punkt przedsatwiony na obrazku.


3. Rzuć granat, i patrz na efekty.

D. Mołotow pod balkon.
1. Przy wyjściu z pałacu ustaw się w rogu tak, aby się zablokować.


2. Wyceluj mołotowa w lewy dolny róg zejścia po drabince.

3. Gotowe! Tylko jest jeden minus tego mołotowa. Gdy go rzucimy, osoba, która będzie stała na cegłach pod balkonem będzie bezpieczna w 100%.

E. Mołotow na sandwicha.
1. Wybiegając z rampy rzuć ze średnią siłą mołotowa. 

Bombsite B- najtrudniejszy bombsite do zdobycia.


Bombsite B jest bardzo trudnym bombsitem do zdobycia. Ale przy wykorzystaniu fleszów i innych granatów jest to znacznie łatwiejsze. Taktyka na ten obszar: albo biegniesz z Mac 10 albo  rzucasz smołki i flesze. Dla mnie pierwsza opcja jest dobra. Ale tylko na drugą rundę. Druga za to jest dobra niemalże dobra na każdą rundę. I to jest w niej pięknego.


Smołki

Na bombsite B znalazłem łącznie 7-8 smołków, ale ja pokaże tylko te, które się przydadzą do wbicia na strefę detonacji.

A. Smołk na forest
1. Biegnąc do apartamentów musimy znaleźć taką oto belkę.


2. Ustawiamy się tak jak na obrazku, czyli w skrócie  nasz celownik ma zostać podzielony na pół przez te drewienko.

3. Celownik ustawiamy tak, aby był minimalnie wyżej od wystającej belki. Smołka rzucamy skacząc.

4. Efekt? Gracz przy ławeczce nie ma prawa nas zauważyć!

B. Smołk pod okno
1. Biegnąc na dywany trzeba znaleźć takie miejsce.

2. Następnie podchodzimy do najbliższej belki i ustawiamy się tak abyśmy nie mogli się poruszyć ani w lewo ani do tyłu.

3. Następnym etapem jest najechanie celownikiem tak jak na obrazku. Na wysokość przecinających się drewienek.

4. I gotowe, teraz smołk leży sobie pod oknem i czeka na ciebie.

C. Smołk pod łuk (widoczny na obrazku powyżej po lewej)
1.  Biegnąc na B musisz znaleźć takie oto drzwi.

2. Ustawiamy się bliżej apartamentów w przy kratce, tak aby się "lekko zablokować".

3. Smołka rzucamy normalnie celując w punkt przedstawiony na obrazku.

4. Smołk ląduje na swoim miejscu.

D. Smołk na bombsite od shorta
1. Tak samo jak wcześniej ustawiamy się przy tej samej kratce.

2. Teraz "lekko się zablokuj" bliżej spawnu terrorystów.

3. Więc, teraz czas na rzut, smołka rzucamy normalnie, celując na linią wysokiego napięcia, na wysokości dolnego środkowego drewienka, teraz celownik trochę w lewo i gotowe! Wiem, brzmi trudno, ale nie jest to tak bardzo jak się może wydawać.

4. Dzięki nam team mate z shorta może na spokojnie przejść, i nie musi się bać ewentualnego CT na ławce, czy też na bombsajcie.

E. Smołk na shorta
1. Najpierw będąc przy apartamentach musimy znaleźć takie miejsce. Następnie podchodzimy do niego i blokujemy się w rogu.

2. Musimy wcelować smołka w lewą róg wieży, a następnie przesunąć celownik minimalnie celownik w lewo.

3. No i super, teraz już jesteś bezpieczny od awki z shorta.
F. Smołk pod okno z shorta
1. Znajdź na shorcie takie oto miejsce. Wejdź na widoczne podwyższenie i postaraj się zablokować w rogu bliżej mida.

2. Wyceluj smołka tak jak na obrazku, czyli w miejsce gdzie spotykają się ze sobą dwie lewe linie wysokiego napięcia.

3. Dobrze rzucony smołk powinien wylądować pod oknem.


Flesze

Na wjazd na bombsite B nie ma dużo fleszów, ale są. I nie są takie trudne jak smołki.

A. Flesz na wyjście z apartamentów
1. Wchodząc do apartamentów po lewej stronie znajduje się wbudowana kolumna, do niej trzeba podejść tak, aby się zablokować między futryną wejścia a właśnie tą kolumną.

2. Następnie celujemy flesza na wysokość zakończenia kraty. Flesza rzucamy biegnąc do przodu, po przebiegnięciu dosłownie kawałka (około 0.5 metra) ciskamy go przed siebie.

3. Flesz wybucha właśnie w tym oto miejscu.

B1. Flesz z apartów na zewnątrz
1. Wychodząc z apartamentów znajdziemy takie oto miejsce. Musimy podejść do niego i zablokować się w rogu między podestem a ścianą.

2. Celujemy flesza w drewniane obramowanie, a dokładnie na widoczną kropkę, która znajduje się pod dwiema innymi kropkami (połącz kropki xD). Flesza rzucamy stojąc, albo z przykuca (czy tylko dla mnie to dziwnie brzmi?). Różnią się tylko tym, że z przykuca wybucha wcześniej niż stojąc.

3. Flesz wybucha idealnie przy bombsajcie.
B2. Flesz z apartów na zewnątrz, znacznie łatwiejszy od B1
1. Wybiegając z apartamentów biegniemy przy lewej ścianie i celujemy w prawą część obramowania dalszego okna. Flesz wybucha w bardzo podobnym miejscu co B1

C. Flesz z łącznika między apartamentami B a apartamentami terrorystów.
1. Wychodząc z apartamentów T musimy znaleźć takie oto miejsce.

2. Następnie wcelowujemy się tak jak na obrazku.

3. Kolejnym etapem jest nakierowanie flesza w środkową belkę, flesza rzucamy biegnąc trochę przed cieniem budynku.

4. Flesz wybucha nad bombsitem B.

D. Flesz z pokoiku z drabiną na shorta.
1. Ustawiamy się po prawej stronie wejścia do ladder rooma i wcelowujemy się w piąty dolny trójkącik na dywanie. Flesza rzucamy z przykuca.

Granaty zaczepne i mołotowy

Na bombsite B nie ma zbyt dużo miejscówek, gdzie można byłoby rzucić nejda czy mołotowa, ja znalazłem ich kilka, ale pokaże tylko takie, które mogą jakkolwiek się przydać.

A. Nejd na vana.
1. Biegniemy wzdłuż lewej ściany i wcelowujemy się w widoczną na obrazku prawą deskę. Nejda rzucamy w biegu najpóźniej na wysokości szafy.

B. Mołotow na róg foresta.
1. W apartamentach celujemy w kratkę bliższego okna. Oczywiście stoimy przy prawej ścianie.



2. Mołotowa rzucamy w biegu, ale nie wchodząc na podwyższenie apartamentów, tzn. wchodząc maksymalnie do połowy schodów.

Mid- miejsce walk, głównie snajperów

Mid na de_mirage jest według mnie specyficzny, ponieważ jest to jedno z niewielu miejsc w grze, gdzie możemy użyć naprawdę wielu taktyk, np. cały team idzie do uderpassa i wskakuje do okna.

Smołki

Żeby bezpiecznie wejść na mida trzeba rzucić naprawdę dobre smołki, bez tego możemy być łatwym fragiem dla gracza z okna lub łącznika.

A. Smołk na okno
1. Na spawnie terrorystów znajdź takie oto schodki, i ustaw się w rogu między właśnie tymi schodkami a ścianą.


2. Wyceluj w czarną kropkę widoczną na obrazku. Rzuć smołka skacząc w miejscu.

3. Gotowe! Dym idealnie przysłania całe okno!

B. Smołk na shorta
1. Ustaw się przy tych samych schodkach tylko po drugiej stronie, czyli bliżej śmietnika.

2. Wyceluj w połowę drzwi widocznych na obrazku. Smołka rzuć skacząc.

3. Efekt? Smołk zasłania idealnie shorta!

C. Alternatywny smołk na shorta (gorszy niż smołk B)
1. Biegnąc na rampę wejdź na podwyższenie widoczne na obrazku.

2. Ustaw się tak aby celownik był w połowie na cieniu.

3. Wceluj się w plamę widoczną na obrazku.

4. Smołka rzuć skacząc. Smołk nie zasłania całego shorta, ale myślę, że jest dobrą alternatywą dla smołka B

D. Smołk na zasłonienie wejścia na mida z T
1. Na spawnie znajdziesz taki oto śmietnik, wejdź na niego i zablokuj się w rogu.

2. Wyceluj w koniec anteny widocznej na obrazku, smołka rzuć normalnie.

3. Dzięki temu możesz teraz bardzo łatwo bez straty HP wejść na mida.

E. Smołk na łącznik
1. Biegnąc na mida po prawej stronie będzie takie oto miejsce, musisz do niego podejść i zablokować się w rogu.

2. Wyceluj tak jak na obrazku w dywan, dokładniej w połowę drugiej większej białej linii.

3. Rzuć smołka skacząc, dobry smołk powinien zasłonić widok graczom wcelowanym w connector.

F. Smołk z mida do okna
1. Będąc przy skrzynkach na midzie, ustaw się między wózkiem a kartonami tak, aby się zablokować.

2. Wyceluj tak smołka tak jak na obrazku.

3. Rzuć granat przed siebie nie skacząc.

Flesze

Na mida jest kilka wejść, np z undera lub z shorta. Ale raczej trudno nam będzie wejść bez żadnego flesza lub smołka. Ale smołki już były, więc przejdźmy do fleszów.

A. Flesz na wejście na mida z T
1. Biegnąc na mida przygotuj się do rzutu.

2. Zacznij celować w cień pokazane na obrazku.

3. Gdy już będziesz blisko tego cienia rzuć flesza.

4. Granat wybucha w takim miejscu, że gracze z łącznika czy też z okna nic nie może zobaczyć.

B. Flesz z undera na mida, tak, aby gracz z łącznika wcelowany w under nas nie załatwił
1. Biegnąc w stronę mida podejdź do kartki po prawej stronie i wcelouj się jak na obrazku.

2. Kucnij i rzuć flesza przytrzymując oba przyciski myszki. Celuj w miejsce pokazane na obrazku.

C. Flesz do łącznika
1. Będąc na midzie wceluj się tak aby celownik był pod anteną na wysokości okna, czyli celuj po prostu jak na obrazku.

2. Rzuć flesza przytrzymując oba przyciski myszy, przy zejściu na "dolnego mida".

D. Flesz na dojazd pokoiku z drabiną
1. Biegnąc na górnej części mida wceluj się w strzałkę na metalowej płycie.

2. Rzuć flesza w połowie górnej części mida.


E. Flesz na mida
1. Wybiegając z T w stronę mida prawdopodobnie zauważysz po lewej stronie różowy budynek. Na rogu budynku będzie latarnia. Zacznij celować na drut łączący właśnie latarnie z budynkiem.

2. Flesza rzucamy biegnąc, cały czas celując w ten sam punkt. Moment, w którym rzucamy granat to minięcie właśnie tego punktu, przedstawionego na zdjęciu.

3. Flesz wybucha idealnie na środku, nie dając zbyt dużo czasu na reakcję.


Granaty zaczepne i mołotowy

Na  midzie nie ma zbyt dużo miejsc, gdzie można rzucić granat/mołotowa.
Ale kilka udało mi się znaleźć.

A. Granat zaczepny/mołotow na okno
1. Będąc na górnej części mida wceluj się w górną  niebieskiego budynku, tam gdzie znajduje się okno.


2.  Wbiegając na grubą krawędź i celując cały czas w ten sam punkt rzuć mołotowa/nejda.

3. Jeżeli nie w oknie smołka, a snajper schował się po naszej prawej w oknie, nie ma szans na przeżycie tego.

B. Mołotow do underpassa
1. Ustaw się po lewej stronie przy skrzynkach.

2. Wceluj się prawy górny róg ceglanej części okna.

3. Mołotowa rzuć biegnąc minimalnie do przodu, nie zmieniając pozycji celownika.

C. Mołotow na shorta 
1. Ustaw się w takim samym miejscu jak przy poprzednim mołotowie.

2. Wceluj się w prawy dolny róg dywanu.

3. Mołotowa rzuć biegnąc do przodu, ale nie zmieniając pozycji celownika.



Pozostałe flesze- czyli głównie na dojazd

Ile razy, po zajęciu bombsajtu chciałeś dojechać pewną pozycje i wiedziałeś, że jest tam przeciwnik. Pewnie dużo, ale ile razy przy takim dojechaniu pozycji rzucałeś flesze? Jeżeli odpowiedziałeś mało albo wcale, to ten poradnik jest dla Ciebie.

Flesze- czyli najlepszy sposób by nawet z glockiem łatwo zdobyć fraga.

Przejdźmy więc do poradnika!

A. Flesz na dojazd kuchni z bombsajtu B
1. Wbiegając od kuchni po lewej stronie znajdziemy plakaty z wodą. Ustaw się przy lewej krawędzi ostatniego z nich.

2. Kucnij i obróć się. Zobaczysz wtedy kabel oraz dwa małe kwadraciki, które znajdują się właśnie na tych kablach. Wceluj się w pierwszy z tych kwadracików.

3. Flesza rzuć przytrzymując oba przyciski myszy.

4. Dobrze rzucony flesz powinien oślepić wszystkich graczy w kuchni.


B. Flesz z kuchni na dojazd CT
1. Ustaw się przy półce sklepowej, bliższej wyjścia na CT, tak, aby się zablokować.

2. Kucnij i celownik nasuń na włącznik światła widoczny na zdjęciu.

3. Flesza rzuć normalnie.

4. Granat wybucha fleszując jednocześnie CT i wejście do okna.

C. Flesz z bombsajtu B na wejście na shorta od mida
1. Ustaw się na krawędzi bombsajtu najbliższej do shorta.

2. Wceluj się w prawy górny róg prawego okna. Flesza rzuć normalnie.

3. Flesz powinien wybuchnąć w odpowiednim miejscu.

D. Flesz z okna do underpassa
1. W oknie znajdziesz taki oto stolik. Zablokuj się między stolikiem a ścianą bliżej underpassa.

2. Wceluj się między cegłami, które są pokazane na zdjęciu.

3. Kucnij i rzuć normalnie flesza.

4. Efekt? Gracz w underpassie nie ma szans odwrócić się od granatu!


E. Flesz z underpassa na wejście do placyku między apartamentami
1. Wybiegając z underpassa na placyk przygotuj flesza.

2. W biegu wyceluj w wyraźną plamę przy drewienku.

3.  Biegnij w stronę tej właśnie plamy i rzuć flesza chwilę przed wejściem na przerwę między schodami.

4. Flesz powinien wybuchnąć właśnie w tym miejscu.

F. Flesz na schody i dżungle
1. Przy wejściu na rampę ustaw się przy lewej łuku.

2. Wyceluj granat tak jak na obrazku.

3. Zacznij biec, flesza rzuć, gdy będziesz na wysokości drugiego łuku skocz i rzuć granat. Zdjęcie przedstawia w jakim miejscu granat powinien wybuchnąć.


G. Flesz na CT z bombsajtu A
1. Biegnij w stronę CT, przygotuj granat i obróć się o 180 stopni.

2. Granat  wyceluj na wysokość lewego górnego rogu wysokiego budynku.

3. Granat rzuć przytrzymując prawy przycisk myszy w połowie wysokiego budynku, czy też wieży.

4. Dobry rzut sprawi, że wychylamy się niemal z wybuchem flesza.

H. Flesz z bombsajtu A na mida
1. Najpierw ustawiamy się na tej linii, naprzeciw łącznika.

2. Następnie celujemy w drugą linie widoczną na obrazku.

3. Flesza rzucamy w biegu z normalną siłą tak oby odbił się na początku łącznika od strony bombsajtu A.

I. Flesz ze schodów na bombsajt A
1. Będąc na górze schodów wyceluj w widoczną na zdjęciu białą linie.

2. Zbiegając w dół rzuć flesza chwilę przed końcem schodów.

3. Efekt? Idealnie rzucony flesz pozwala nam się szybko wycofać i zaatakować przeciwnika z dołu znajdującego się bombsajcie.


Niestandardowe taktyki- czyli coś genialnego

Takich taktyk na de_mirage jest naprawdę sporo. Większość z nich tyczy się bombsajtu A, gdzie możemy wejść na bardzo wiele sposobów.

Więc, zaczynamy?

A. Taktyka "Wiertarki w dłoń i YOLO"
Pierwsza taktyka jest bardzo przyjemna, zwłaszcza na drugą rundę po stronie terrorystów. Polega ona na kupieniu Mac 10 i wykonaniu prostej czynności. Rush pałac w trójkę graczy, a reszta idzie rampą, jeżeli wystarczy pieniędzy to polecam wbijać z fleszami, bo wtedy jesteśmy niepokonani.

B. Taktyka "Wjazd na okno"
Kolejna taktyka, jest według mnie idealna na pistoletówki po stronie terrorystów. Cała drużyna wbiega na mida, a następnie do pokoiku z drabinką skąd wbijemy do okna, dobrze byłoby przy tym rzucić flesza. I teraz mamy dwie opcje. Albo wbić na A albo wejść kuchnią do B. Pierwsza wersja polega na tym, że troje graczy wbija na bombsajt z dżungli, a reszta wbija na CT, jeden pilnuje wejścia z kuchni, a drugi wbija na bombsajt. W przypadku drugiej taktyki to po prostu dwóch graczy wybiega przez okno kuchni, a pozostali wychodzą na B wyjściem. Izi? Izi.

C. Taktyka "Nova meister"
Trzecia taktyka jest idealna na stronę antyterrorystów. Po pierwsze kupujemy shoutguna, ja polecam Nove, i ustawiamy się na jednej z trzech pozycji.
  1. Pod oknem na B
  2. Pod balkonem na A
  3. Na balkonie na A
Kampimy na tych pozycjach, dopóki nie usłyszymy "Bomb has been planted" albo "Counter-terrorist win". No chyba, że zginiemy. To wtedy już nie kampimy.

D. Taktyka "P250 is love"
Następną taktyką jest tylko na stronę antyterrorystów. I najlepiej działa w drugiej rundzie, ponieważ jeżeli przeciwnik poszedł w pierwszej rundzie na B to prawdopodobnie w drugiej pójdzie na A. 
A jak ją wykonać? Cały zespół kupuje P250, kamizelkę z hełmem oraz flesza. Pierwsze dwie osoby rzucają flesza na rampę na blisko a kolejne dwie na daleko. Piąty gracz zostaje jakby co na A. Jeżeli przeciwnik będzie szedł właśnie rampą na A, to najprawdopodobniej tego nie przeżyje. 




Kampspoty CT- czyli miejsca gdzie najmniej się ich spodziewasz


Takich kampspotów jest wiele, i pokaże wszystkie jakie znam więc myślę, że po tej części poradnika będziecie wiedzieli gdzie zaglądać szukając uciekającego przeciwnika, lub gdzie się nie wychylać, aby nie dostać soczystego headshota.

Pierwsze takie miejsce to skrzynka w łączniku, jeżeli ustawi się tam np. snajper z awką, to mamy naprawdę duże problemy, no chyba, że wcześniej rzuciliśmy smołka na schody, to wtedy nasze szanse na przeżycie zwiększy się kilkakrotnie.

Ale jeszcze większą krzywdę może nam sprawić gracz ze sandwicha, no chyba, że wcześniej sprawdzimy tą właśnie pozycje. Jeżeli jednak się tak nie stanie, to przeciwnik tak naprawdę może ustrzelić kilka izi fragów.


Kolejna pozycja, której rzadko kiedy ktoś sprawdza to wyjście z apartamentów. Jeżeli żaden z terrorystów nie sprawdzi tej pozycji, atak na B może się naprawdę tragicznie skończyć.


Ostatnie dwie pozycje znajdują się w underpassie, a dokładnie po prawej stronie od wejścia z mida. Jeżeli tej pozycji nie sprawdzimy możemy liczyć się ze stratą w drużynie.


Miejsca na zachowanie broni

Na pewno kiedyś musieliście zachowywać broń na kolejną rundę, bo w drużynie sytuacja finansowa była naprawdę słaba, ale ile razy, udało Wam się to zrobić? Poniżej umieszczam listę naprawdę dobry miejsc na save broni.

Pierwsze trzy miejsca znajdują się na midzie i tuż obok mida. Pierwsze, znajduje się pod oknem, drugie koło skrzyń na midzie, a trzecie to wnęka, którą znajdziemy przy wejściu na apartamenty terrorystów.



Kolejnym dobrem miejscem na save jest wejście do okna z CT. Znajdują się tam dwa stosy cegieł, na które możemy stanąć i być może nawet zdobyć lepszą broń.


Jeżeli już jesteśmy przy zachowywaniu broni przy B to wejdźmy do kuchni. Po lewej stronie od wejścia z CT będzie pólka sklepowa na którą można wskoczyć, nie mam na myśli tej półki bliżej nas tylko tą bliżej wyjścia na B.

Ostatnim miejscem, idealnym na zachowywanie broni jest kuchnia w apartamentach. Jeżeli drużyna przeciwna rzuci się właśnie w tą stronę mamy szansę na załatwienie kilku przeciwników. Jedynym minusem tego miejsca, jest to, że przeciwnik może skanować nas prze drewienko.




Na dzień dzisiejszy to tyle na temat de_mirage. Na razie nie mam zamiaru poszerzania tego poradnika o kolejne części, a jeśli tak zrobię to powiadomię Was o tym.
W przyszłym tygodniu myślę, że już zacznę zajmować się mapą de_cache i poradnik ten będzie znacznie lepiej przygotowany od swojego poprzednika, czyli de_mirage.

GL HF

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PayDay 2- poradnik cz.1 Pierwsze kroki, modyfikacja AMCAR'a i drzewka umiejętności

Mobilne granie #1 Polytopia