Poradnik- de_mirage cz.4 pozostałe flesze
Pozostałe flesze- czyli głównie na dojazd
Ile razy, po zajęciu bombsajtu chciałeś dojechać pewną pozycje i wiedziałeś, że jest tam przeciwnik. Pewnie dużo, ale ile razy przy takim dojechaniu pozycji rzucałeś flesze? Jeżeli odpowiedziałeś mało albo wcale, to ten poradnik jest dla Ciebie.
Flesze- czyli najlepszy sposób by nawet z glockiem łatwo zdobyć fraga.
Przejdźmy więc do poradnika!
A. Flesz na dojazd kuchni z bombsajtu B
1. Wbiegając od kuchni po lewej stronie znajdziemy plakaty z wodą. Ustaw się przy lewej krawędzi ostatniego z nich.
2. Kucnij i obróć się. Zobaczysz wtedy kabel oraz dwa małe kwadraciki, które znajdują się właśnie na tych kablach. Wceluj się w pierwszy z tych kwadracików.
3. Flesza rzuć przytrzymując oba przyciski myszy.
4. Dobrze rzucony flesz powinien oślepić wszystkich graczy w kuchni.
B. Flesz z kuchni na dojazd CT
1. Ustaw się przy półce sklepowej, bliższej wyjścia na CT, tak, aby się zablokować.
2. Kucnij i celownik nasuń na włącznik światła widoczny na zdjęciu.
3. Flesza rzuć normalnie.
4. Granat wybucha fleszując jednocześnie CT i wejście do okna.
C. Flesz z bombsajtu B na wejście na shorta od mida
1. Ustaw się na krawędzi bombsajtu najbliższej do shorta.
2. Wceluj się w prawy górny róg prawego okna. Flesza rzuć normalnie.
3. Flesz powinien wybuchnąć w odpowiednim miejscu.
D. Flesz z okna do underpassa
1. W oknie znajdziesz taki oto stolik. Zablokuj się między stolikiem a ścianą bliżej underpassa.
2. Wceluj się między cegłami, które są pokazane na zdjęciu.
3. Kucnij i rzuć normalnie flesza.
4. Efekt? Gracz w underpassie nie ma szans odwrócić się od granatu!
E. Flesz z underpassa na wejście do placyku między apartamentami
1. Wybiegając z underpassa na placyk przygotuj flesza.
2. W biegu wyceluj w wyraźną plamę przy drewienku.
3. Biegnij w stronę tej właśnie plamy i rzuć flesza chwilę przed wejściem na przerwę między schodami.
4. Flesz powinien wybuchnąć właśnie w tym miejscu.
F. Flesz na mida
1. Wybiegając z T w stronę mida prawdopodobnie zauważysz po lewej stronie różowy budynek. Na rogu budynku będzie latarnia. Zacznij celować na drut łączący właśnie latarnie z budynkiem.
2. Flesza rzucamy biegnąc, cały czas celując w ten sam punkt. Moment, w którym rzucamy granat to minięcie właśnie tego punktu, przedstawionego na zdjęciu.
3. Flesz wybucha idealnie na środku, nie dając zbyt dużo czasu na reakcję.
G. Flesz na schody i dżungle
1. Przy wejściu na rampę ustaw się przy lewej łuku.
2. Wyceluj granat tak jak na obrazku.
3. Zacznij biec, flesza rzuć, gdy będziesz na wysokości drugiego łuku skocz i rzuć granat. Zdjęcie przedstawia w jakim miejscu granat powinien wybuchnąć.
H. Flesz na CT z bombsajtu A
1. Biegnij w stronę CT, przygotuj granat i obróć się o 180 stopni.
2. Granat wyceluj na wysokość lewego górnego rogu wysokiego budynku.
3. Granat rzuć przytrzymując prawy przycisk myszy w połowie wysokiego budynku, czy też wieży.
4. Dobry rzut sprawi, że wychylamy się niemal z wybuchem flesza.
I. Flesz z bombsajtu A na mida
1. Najpierw ustawiamy się na tej linii, naprzeciw łącznika.
2. Następnie celujemy w drugą linie widoczną na obrazku.
3. Flesza rzucamy w biegu z normalną siłą tak oby odbił się na początku łącznika od strony bombsajtu A.
J. Flesz ze schodów na bombsajt A
1. Będąc na górze schodów wyceluj w widoczną na zdjęciu białą linie.
2. Zbiegając w dół rzuć flesza chwilę przed końcem schodów.
3. Efekt? Idealnie rzucony flesz pozwala nam się szybko wycofać i zaatakować przeciwnika z dołu znajdującego się bombsajcie.
To by było na tyle w tym poradniku z tymi najprzydatniejszymi (według mnie) fleszami. Pamiętajcie, że już jutro pojawia się kolejna część poradnika!
Jeżeli jesteś tu nowy, a nie widziałeś jeszcze innych poradników to zapraszam tutaj:
GL HF
Komentarze
Prześlij komentarz