PayDay 2- poradnik cz.1 Pierwsze kroki, modyfikacja AMCAR'a i drzewka umiejętności

Tak jest! Kolejny udany napad! I dodatkowo 2 miliony $! 

Stop. Zanim tak się stanie, musisz zacząć od przygotowania się. Ale do czego? Do napadu, a do czego mógłbyś się przygotowywać? Pierwsze jednak misje, będziesz musiał przeboleć, i grać tak naprawdę z beznadziejną bronią, tzn. podstawowa broń nie jest taka zła, ale jedynie tylko gdy ją dobrze zmodyfikujemy.


Masz już pewną sumę pieniędzy, ale co dalej?

Okej zacznijmy od modyfikacji podstawowych broni. Pierwszą z nich jest AMCAR Rifle przypominające trochę M4A1-s z CS:GO. Pierwotna wersja nie wygląda imponująco, ale można to zmienić. Zależy jeszcze czy chcemy broń zmodyfikować pod ciche napady czy też na głośniejsze.

Tak wygląda podstawowa wersja...

...a tak zmodyfikowana...

...i jeszcze jedna wersja.
Która wersja jest najlepsza? Pierwszej nawet nie biorę pod uwagę. Druga i trzecia są o wiele lepsze od pierwszej, tutaj nawet nie ma co porównywać. Druga jest idealna na ciche misje, natomiast trzecia jest znacznie lepsza na głośne napady. 

Jak zmodyfikować odpowiednio broń pod ciche, albo głośne napady?
Pod ciche napady broń modyfikujemy tak, aby miała jak najwięcej punktów concealment i jak najmniej punktów "cichości", czyli dosłownie punkty ukrycia. Inaczej mówiąc, nasza broń musi mieć jak najmniej modyfikacji, a jeżeli będą takie upgrady dzięki którym będziemy mieli więcej tych punktów to powinniśmy je zainstalować w naszej pukawce.
To co w końcu potrzebne? 
  • tłumik,
  • przedmioty typu laser, które nie zabierają nam punktów ukrycia,
  • modyfikacje dające punkty ukrycia.
Nie lubisz robić misji po cichu? No dobrze, więc ta część jest specjalnie dla ciebie! Po pierwsze, nie musimy się martwić o punkty ukrycia, po drugie, dajemy takie modyfikacje, aby mieć jak najwięcej celności, stabilności i pojemności magazynka (tą wersję ja preferuje) lub tak zmodyfikować aby miało jak najwięcej obrażeń i pojemności magazynka.
To co jest potrzebne do tej pierwszej wersji? 
  • wszystko co nam daje punkty celności i stabilności,
  • większy magazynek, no chyba, że wolimy biegać z mniejszym i szybciej przeładowywać.
A jakich modyfikacji użyć, aby nasze zadawane obrażenia były ogromne i przy tym mieć duży magazynek?
  • zainstaluj większy magazynek, po prostu,
  • załóż takie zakończenie lufy, aby miało jak najwięcej obrażeń (mam na myśli barrel ext)

A jak zrobić odpowiednie drzewko umiejętności?

Po pierwsze, jest pięć różnych drzewek, ale ja mam zamiar opisać tylko dwa podstawowe, które nazywam "Tank" i "Ghost". Pierwsze, jest przystosowane do głośnych napadów, a drugie do cichych.
A i chciałbym jeszcze was poinformować, że robiłem te drzewka, gdy byłem na poziomie 89, i miałem drugi poziom Infamy (więcej o infamy będzie w następnych poradnikach). Oprócz drzewek umiejętności jest jeszcze coś takiego jak perk decki, w których mamy dodatkowe umiejętności.

Tank

Aby zrobić drzewko pod tanka, musimy wybrać podane umiejętności pokazane na obrazkach. Odpowiedni perk deck to "Muscle".




Ghost

Aby zrobić drzewko pod ciche misje musimy wybrać następujące umiejętności. Odpowiednim perk deckiem do tego typu drzewka jest "Burglar" dostępny jedyni przy zakupie DLC Clover Character Pack.





Na tą chwile byłoby to na tyle, jeżeli ci się spodobało możesz dać plusika, i polecić znajomym, a jeśli nie znalazłeś tego co cię interesowało na temat PayDay 2, to poczekaj, może w przyszłości znajdziesz to czego szukałeś. 
Jeżeli jesteś tu nowy, to polecam zajrzeć do innych moich poradników na temat CS:GO.

GL AND HF

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poradnik CS:GO de_mirage PEŁNY PORADNIK granaty, taktyki i inne

Mobilne granie #1 Polytopia