Poradnik- de_mirage cz. 3 granaty na mida
Mid- miejsce walk, głównie snajperów
Mid na de_mirage jest według mnie specyficzny, ponieważ jest to jedno z niewielu miejsc w grze, gdzie możemy użyć naprawdę wielu taktyk, np. cały team idzie do uderpassa i wskakuje do okna.
Przejdźmy więc do poradnika.
Smołki
Żeby bezpiecznie wejść na mida trzeba rzucić naprawdę dobre smołki, bez tego możemy być łatwym fragiem dla gracza z okna lub łącznika.
A. Smołk na okno
1. Na spawnie terrorystów znajdź takie oto schodki, i ustaw się w rogu między właśnie tymi schodkami a ścianą.
3. Gotowe! Dym idealnie przysłania całe okno!
B. Smołk na shorta
3. Efekt? Smołk zasłania idealnie shorta!
C. Alternatywny smołk na shorta (gorszy niż smołk B)
4. Smołka rzuć skacząc. Smołk nie zasłania całego shorta, ale myślę, że jest dobrą alternatywą dla smołka B
D. Smołk na zasłonienie wejścia na mida z T
3. Dzięki temu możesz teraz bardzo łatwo bez straty HP wejść na mida.
E. Smołk na łącznik
1. Biegnąc na mida po prawej stronie będzie takie oto miejsce, musisz do niego podejść i zablokować się w rogu.
3. Rzuć smołka skacząc, dobry smołk powinien zasłonić widok graczom wcelowanym w connector.
F. Smołk z mida do okna
Na mida jest kilka wejść, np z undera lub z shorta. Ale raczej trudno nam będzie wejść bez żadnego flesza lub smołka. Ale smołki już były, więc przejdźmy do fleszów.
A. Flesz na wejście na mida z T
1. Biegnąc na mida przygotuj się do rzutu.
2. Zacznij celować w cień pokazane na obrazku.
3. Gdy już będziesz blisko tego cienia rzuć flesza.
4. Granat wybucha w takim miejscu, że gracze z łącznika czy też z okna nic nie może zobaczyć.
B. Flesz z undera na mida, tak, aby gracz z łącznika wcelowany w under nas nie załatwił
1. Biegnąc w stronę mida podejdź do kartki po prawej stronie i wcelouj się jak na obrazku.
2. Kucnij i rzuć flesza przytrzymując oba przyciski myszki. Celuj w miejsce pokazane na obrazku.
C. Flesz do łącznika
1. Będąc na midzie wceluj się tak aby celownik był pod anteną na wysokości okna, czyli celuj po prostu jak na obrazku.
2. Rzuć flesza przytrzymując oba przyciski myszy, przy zejściu na "dolnego mida".
D. Flesz na dojazd pokoiku z drabiną
1. Biegnąc na górnej części mida wceluj się w strzałkę na metalowej płycie.
2. Rzuć flesza w połowie górnej części mida.
Granaty zaczepne i mołotowy
Na midzie nie ma zbyt dużo miejsc, gdzie można rzucić granat/mołotowa.
Ale kilka udało mi się znaleźć.
A. Granat zaczepny/mołotow na okno
1. Będąc na górnej części mida wceluj się w górną niebieskiego budynku, tam gdzie znajduje się okno.
2. Wbiegając na grubą krawędź i celując cały czas w ten sam punkt rzuć mołotowa/nejda.
3. Jeżeli nie w oknie smołka, a snajper schował się po naszej prawej w oknie, nie ma szans na przeżycie tego.
B. Mołotow do underpassa
1. Ustaw się po lewej stronie przy skrzynkach.
2. Wceluj się prawy górny róg ceglanej części okna.
3. Mołotowa rzuć biegnąc minimalnie do przodu, nie zmieniając pozycji celownika.
C. Mołotow na shorta
1. Ustaw się w takim samym miejscu jak przy poprzednim mołotowie.
2. Wceluj się w prawy dolny róg dywanu.
3. Mołotowa rzuć biegnąc do przodu, ale nie zmieniając pozycji celownika.
To byłoby na tyle w dzisiejszym poradniku, w następnym tygodniu mam zamiar ukończyć poradnik na temat de_mirage. Jeżeli jeszcze nie widzieliście poprzednich poradników to łapcie!
GL AND HF
Komentarze
Prześlij komentarz