SweatShop- recenzja

Dobra gra, ale...

Na wstępie powiem, że uwielbiam gry niezależne. Początek z tą grą był bardzo dobry, żądnych błędów. Później się zaczęło.

W ten tytuł pograłem łącznie sześć godzin, ale to wystarczyło żeby przekonać się, że ta gra jest po prostu niedokończona. Deweloper chciał chyba jak najszybciej wydać swoją produkcje, ponieważ być może gracze się niecierpliwili. 

Załóż sklep z ubraniami, zbij majątek!

W tej grze wcielamy się w właściciela sklepu z ubraniami, który postanowił zmienić swoje życie i zbić majątek na sprzedaży. Na początku jest dość trudno, ponieważ mamy tylko 50 pieniążków, a ulepszenia są coraz to droższe. Podobno można ulepszać sklep, co restartuje grę i daje nam jakiś bonus, mówię podobno, bo po uzbieraniu wymaganej kwoty (próbowałem to zrobić trzykrotnie) nie mogłem tego zrobić. Być może jestem noobem i zwyczajnie "źle klikam" w przycisk.


Gra cudo! <napisane z sarkazmem>

Grafika jest według mnie bardzo przyjemna. Audio- dźwięki nie są męczące, ale muzyka może nie wszystkim przypaść do gustu. Przypomina ona tą ze starych filmów. Najważniejsze, czyli rozgrywka, jest bardzo męcząca, a zwłaszcza na samym początku. Klikasz cały czas na biurka, gdzie znajdują się ubrania. Mój palec wskazujący błagał o przerwę, a do statystyk mojej myszy zostało dodane trzydzieści tysięcy kliknięć lewym przyciskiem myszy. Nie jest to jednak jedyny mój ból, jaki pozostał po tej grze. Spędziłem przy niej ponad cztery godziny i znalazłem w niej masę błędów. Zacznijmy od tego, że nie możemy z poziomu gry wejść do menu głównego gry, niby podstawa, a twórcy o niej zapomnieli. Bardzo często spotykałem się z błędem "białego okna". Przy tym błędzie nie mamy możliwości gry i musimy ją uruchomić ponownie, na szczęście jest on tylko przy ładowaniu wcześniejszej gry. 
Najgorsze zostawiłem na koniec.
Na obrazku widzicie, że jest wyraźnie napisane "WALKERS 10". Walkers to osoba, która zbiera ubrania zrobione przez naszych pracowników i od razu je sprzedaje. Jest on ubrany na niebiesko i trzyma koszyk. Więc, co się stało z pozostałymi? Wyszli sobie za ekran na kawkę, a co nie może? 
System aktualizowania naszej gry, czyli np. modyfikowanie stanowisko to kompletna porażka. Czasami gra nam pozwoli coś ulepszyć, a czasami nie, nieważne ile mamy pieniędzy.


Podsumowanie

Na samym początku, zanim pojawiły się błędy, gra miała dostać zupełnie inną ocenę. Jeżeli gra nie zmieni się w najbliższym czasie, zupełnie odpuszczę sobie ten tytuł, a uwierzcie mi, że chętnie bym grał w SweatShopa.

Plusy:
- grafika,
- muzyka ze starych filmów,
- pomysł.

Minusy:
- błędy, błędy i jeszcze raz błędy,
- muzyka nie wszystkim może przypaść do gustu,
- palce i myszki będą nas błagały o odpoczynek.

Ogólna ocena: 4

GL HF #R3poRt Gaming


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poradnik CS:GO de_mirage PEŁNY PORADNIK granaty, taktyki i inne

PayDay 2- poradnik cz.1 Pierwsze kroki, modyfikacja AMCAR'a i drzewka umiejętności

Mobilne granie #1 Polytopia