PayDay 2: Flame Man build
Flame Man, czyli nałogowy palacz
Do użycia builda Flame Man potrzebujemy następujące DLC:
- The Wolf Pack,
- The Butcher's BBQ Pack.
Żeby zniszczyć buldożera musimy wykorzystać ogromną ilość amunicji, aby go pokonać. Wieżyczek nawet nie da się uszkodzić, a snajperów możemy zdjąć przy pomocy granatnika China Puff.
Innymi zaletami tego builda są:
- możliwość otwierania drzwi za pomocą C4,
- możliwość podłożenia zapalającego C4,
- ulepszony drill,
- większa szybkość przeładowania shoutgunów,
- lepsze obrażenia z shoutgunów.
Umiejętności i perk decki
Pełny build możemy zbudować dopiero po przekroczeniu 80 poziomu, ale perk decka możemy uzyskać znacznie wcześniej.
Poniżej znajdują się zrzuty ekranu oraz opisy, abyście mogli wybrać umiejętności wymagane do stworzenia Flame Mana.
Masterminde- jeżeli chodzi o tą część drzewka, potrzebujemy jedynie umiejętności przedstawionej na obrazku, ewentualnie możemy rozwinąć nasze drzewko o część "Medic".
Enforcer- rozwijamy "Tanka" i "Shoutgunnera" tak jak na zdjęciu. Opcjonalnie możemy ulepszyć "Ammo specialist", żeby mieć szanse na zdobyć broni rzucanej (w tym przypadku mołotowa).
Technican- w tej części naszego builda zajmujemy się tylko i "Breacherem", bo inne umiejętności z tego drzewka nie będą nam potrzebne.
Ghost- do tego builda nie potrzebujemy żadnych umiejętności z tej części, nie wliczając umiejętności przedstawionych na obrazku. Jeżeli będziesz sądził(a), że nasza postać jest za wolna, możesz rozwinąć "Artful dodger", ale sądzę iż nasza postać jest wystarczająco szybka.
Fugitive- w piątej części nic nie ulepszamy. Ale jeżeli będziecie chcieli możecie ulepszyć "Revenanta", bo tylko to może się przydać do naszego builda.
Mamy wiele perk decków do wybrania, ale według mnie przydatne są tylko dwa z nich.
Pierwszym z nich jest "Muscle", gdy go ukończymy będziemy mieli znacznie więcej życia, a dodatkowo będzie nam się ono regenerowało!
Drugą opcją jest "Gambler". Po skończeniu tego decka, będziemy mieli bardzo fajną umiejętność, a mianowicie, gdy zbierzemy pudełko z amunicją dostajemy maksymalnie około 20 punktów życia. Ale, jest jeden minus tego decka, tę umiejętność możemy stosować co cztery sekundy.
Wyposażenie
Pierwsza broń
Jako broń podstawową mamy tak naprawdę dwa wybory (jeżeli uwzględnimy tylko wcześniej podane DLC):
- miotacz ognia,
- shoutgun na pociski zapalające.
Jeżeli już wybierzemy strzelbę, polecam tą z BBQ DLC. Należy ją zmodyfikować tak, aby miała lepszy celownik, zakończenie lufy oraz samą lufę. Wraz z DLC dostajemy specjalny magazynek, który jest znacznie lepszy od podstawowego.
Gdy wybierzemy miotacz ognia, tak naprawdę to Wy musicie wybrać, zostawić tak jak jest, czy ulepszyć ją aby miała:
Druga pukawka, to granatnik z Wolf Packa albo shotgun na pociski zapalające. Gdy wybierzemy pierwszą broń wystarczy ją zmodyfikować, aby miała granaty zapalające.
Jeśli chodzi o alternatywę dla granatnika, czyli shotguna, to również wystarczy zmodyfikować ją tak żeby miała pociski zapalające. Zdecydowanie polecam jako strzelbę Locomotive 12G.
Broń biała i rzucana, pancerz i dodatkowy ekwipunek
W przypadku broni białej istnieje całkowita dowolność, nie będzie zbyt dużej różnicy gdy zamiast noża motylkowego wybierzemy zwykły nóż.
Ale broń rzucana to całkowicie co innego. Jeżeli chcemy, tak jak to przewiduje ten build podpalać przeciwników, to wybór jest prosty- mołotow. Lecz jeśli chcemy załatwić jak najszybciej wroga, to lepiej wybrać granaty, które ostatnio twórcy dodali jako darmową broń rzucaną.
Wybór pancerza jest bardzo prosty, wybieramy najcięższy pancerz dostępny w grze. A jako ekwipunek dodatkowy zalecam Trip Mine. Jest ich 14, a dodatkowo dostajemy 6 do np. rozwalania drzwi.
GL HF #R3poRt Gaming
Komentarze
Prześlij komentarz