Guess who's back ^^

Nie, to nie jest bejt.



 Długo myślałem nad tym czy wrócić z pisaniem. Bardzo długo. 
 Wszystko zaczęło się od recenzji SweatShopa, wtedy to straciłem chęci do pisania oraz grania. Miałem nadzieję, że będzie to dobry clicker, ale niestety tak się nie stało. Dawałem tej grze kilkakrotnie szansę ale niestety każda kończyła się tak samo i raczej ta gra straciła życie piątego października, w dzień ostatniej jej aktualizacji.
 Ale skończmy narzekanie na grę, chciałem Was przeprosić za to, że zaniedbałem bardzo to wszystko. Naprawdę, szczerze przepraszam, jest mi głupio z powodu tego iż nic dla Was nie zrobiłem ostatnio. Mam zamiar to zmienić i zmienię to, tylko potrzebuje jeszcze trochę czasu. 
 Ostatnio z czystej ciekawości zajrzałem na bloggera, a tutaj proszę! Nowe wzory, kilka usprawnień, w skrócie super.  I to mnie właśnie zachęciło do powrotu. Nie obiecuje, że będzie to powrót już na stałe, ale wierzę w to iż tak będzie. Nie mam dużo czasu w kwietniu ze względu na naukę, ale będę pisał jak tylko znajdę na to czas. 
 Na pewno spytacie się, co będę publikował. W ostatnim czasie w moje ręce wpadło wiele ciekawego sprzętu, na Steamie znalazłem interesujące produkcje a także leciutko poprawił się mój sarkazm. Chce pisać coś, czego jeszcze tutaj nie było, jak wyjdzie jeszcze nie wiem, ale sądzę, że będzie to dobre, a nawet bardzo dobre. Zastanawiam się nad kontynuacją poradników, ale prawdopodobnie zrezygnuję z CS:GO, a przynajmniej z części z mapami. Było to bardzo pracochłonne, a  co chwilę odkrywałem wiele ciekawych miejsc do rzucania np. nejdów więc ilość tekstu zwiększała się z każdą kolejną godziną. Oczywiście jeżeli będziecie chcieli, mogę do tego powrócić, ale wtedy może się zmniejszyć ilość pozostałego materiału. Co do buildów z PayDaya 2, ostatnio do tej gierki wróciłem i wpadłem na kilka przyjemnych pomysłów, więc prawdopodobnie kilka materiałów z tej gierki znajdzie się na stronce.
 Trzymajcie kciuki żeby się wszystko udało. ^^

GL HF

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poradnik CS:GO de_mirage PEŁNY PORADNIK granaty, taktyki i inne

PayDay 2- poradnik cz.1 Pierwsze kroki, modyfikacja AMCAR'a i drzewka umiejętności

Mobilne granie #1 Polytopia