Mój sprzęt

Jestem graczem, ale nie mam sprzętu nie wiadomo skąd


Zdjęcie pobrane z Googla. Projekt nazywa się Maingear R1 Razer Edition

 Okej, trochę dobrego sprzętu mam, ale chyba każdy się ze mną zgodzi, że są lepsze urządzenia w podobnej cenie, a nawet niższej. Moje stanowisko mam zamiar ulepszać, gdy przeczytacie ten tekst zrozumiecie dlaczego. Na pewno najważniejsza jest jednostka robocza, komputer stacjonarny lub laptop. W moim przypadku jest to laptop i ubolewam nad tym bardzo, że kiedy kupowałem nowy sprzęt zdecydowałem się na laptopa. Aczkolwiek gdyby nie on nigdy nie pisałbym na blogu, nigdy nie zagrałbym w WoTa, ani w inne produkcje.

Jednostka robocza i najważniejsze o niej informacje

 Jak już wiecie jest to laptop, dokładniej Lenovo Z510 wersja z procesorem Intel Core i7-4702 MQ, kartą graficzną GT 740M a także z 8 GB RAMu. Sam laptop nie jest zły, aczkolwiek mógłby być lepszy. Na pewno do jego wad należy bardzo słaba karta sieciowa, jest tragiczna. Jeżeli zdecyduje się odłączyć kabel ethernet to mogę sobie tylko pomarzyć o szybkim ładowaniu filmików na YT. I zapewniam Was, że nie jest to problem mojego routera lub dostawcy a właśnie kompa. Z510 nie ma samych minusów, do plusów można zaliczyć bardzo dobre głośniki (oczywiście jak na laptopa), ogólnie dźwięk na tym sprzęcie jest wyśmienity. Ma podświetlaną klawiaturę, ale nie jest ona za wytrzymała, po półtora roku użytkowania zaczęły wypadać przyciski "w" i "esc" i dlatego musiałem zdecydować się na zakup klawiatury.
 Ale nie skupiajmy się na klawiaturze a na drugim monitorze. Jest to Samsung SyncMaster 2243LNX. Powiedzieć, że jest zły nie mogę bo nie jest, ale gdyby ktoś chciał żebym polecił mu jakiś monitor na pewno nie byłoby ten z którego korzystam obecnie, bo są lepsze urządzenia. W porównaniu do wbudowanego wyświetlacza jest on bardzo dobry.

Inne peryferia 

 Na szczególną uwagę zasługuje tutaj gryzoń- Razer DeathAdder Chroma. Myszka jest genialna, sensor i jej specyficzny kształt sprawiają, że jest to ideał dla graczy FPS-ów. Dodatkowo mamy do dyspozycji podświetlanie Chroma, które u Razera jest prawie wszędzie, prawie bo jeszcze nie mają podświetlanych ubrań.
 Klawiatura o której wcześniej wspomniałem nie jest zła, ale na dzień dzisiejszy jest dużo lepszych tego typu urządzeń. Jest to mechanik od wcześniej wspomnianego producenta, mianowicie Razer Anansi. Jak to mechanik, jest głośna. Dużym plusem jest podświetlanie RGB, tworzenie makr "w locie" oraz gaming mode. Warto również wspomnieć o dodatkowych klawiszach, które szczególnie przypadną do gustu graczom MMORPG. 
 Dużym atutem obu urządzeń jest oprogramowanie Razer Synapse umożliwiające synchronizowanie obu urządzeń do swoich potrzeb.

 Ale nie samym Razerem człowiek żyje, podkładka to QKC mini i nie będę się o niej rozpisywał. Jest wykonana z wysokiej jakości materiału, mysz ślizga się bez żadnych problemów, jest tylko trochę za mała, ale sam jestem sobie w tym przypadku winny.
 Przejdźmy do audio, bo jest to część którą najbardziej chce poruszyć. Słucham bardzo często muzyki. Nie dokupywałem żadnej karty dźwiękowej bo jet to zwyczajnie niepotrzebne. Zacznijmy od głośników, jest to zestaw 2.1 od Logitecha, dokładniej z333. Jakość dźwięku jest bardzo dobra. W zestawie dostajemy oczywiście głośnik niskotonowy, który jest mocny, naprawdę mocny.  Według mnie stosunek jakość/cena jest jak 2:1.
 Słuchawki od Creative również oceniam bardzo dobrze, mowa tutaj o Aurvana Live!. Dźwięki wysokie jak i niskie są idealnie zrównoważone. Wyglądają one dość przeciętnie, materiał umieszczony na pałąku nie należy do najwygodniejszych ale źle nie jest. Kabel wydaje się wytrzymały i oby tak było bo naprawa wyrwanego kabla może być pracochłonna. Ich minusem jest to, że nie wyciszają otoczenia, dla niektórych może być nawet plus, ale dla mnie ich największa wada.

Także, tego

 Jeżeli już dotrwałeś do tego momentu, chyba już wiesz jak wygląda mój sprzęcik na którym pracuję, gram i słucham muzyki. Jeżeli zastanawiasz się nad zakupem któregoś z tych urządzeń to polecam Ci najbardziej DeathAddera, ostatnio powstała wersja Elite, której nie wybrałem ze względu na przyciski przed scrollem, jeżeli komuś nie przeszkadzają to polecam.
 I tutaj mała dygresja, już jutro lub pojutrze powinna pojawić się recenzja pewnej gry. Pracuję już nad buildami do PayDaya i sądzę, że spodobają się Wam.

GL HF

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poradnik CS:GO de_mirage PEŁNY PORADNIK granaty, taktyki i inne

PayDay 2- poradnik cz.1 Pierwsze kroki, modyfikacja AMCAR'a i drzewka umiejętności

Mobilne granie #1 Polytopia